·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

    نـه از تــــو

            نـه از زمیـن

                نـه از زمـانـه

     مـن از دسـت خودم خستـه ام

             از ایــــن ذهــــن پـــریشــــان

                     از ایــــن احســــاس درد آلــــود

                            از ایـن هزیانهـای گاه و بـی گاه

                                    از این سیگـــــــــــــــــــــــار ...

                           از ایــــن روح ســـردر گــمـــ ...

                  چــــرا بیـــراهـــه بـــرومــــ ...

        مـن از دسـت خـــودم خستـه امـ ...

 



نظرات شما عزیزان:

شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت11:15---3 آذر 1391
سلام آبجی نسترن

خوبی؟؟؟

تبریک میگم بهت عمییییییییییییق

مردم بخدا انقد رفتم تو وب اینو اونو همه شکست عشقیو غم و ماتمو...

همه متنا هم عکسا خوب بودن جز یکیشون



امير علي
ساعت11:29---30 آبان 1391
نسترن جيگرت رو بوخورم اومدم به وبت . برام يه سوال پيش اومده چرا عاشقانه نوشتي ؟
بيا درباره روش هاي خيانت ، جدايي ، حقه بازي ، و ... . بنويس يه ملت رو بزار سره كار حال ميده شيطون .
خوش باشي .
http://miomio.loxblog.com/


پرنسس
ساعت13:33---25 آبان 1391
تو را خودم چشم زدم بس که نوشتمت میان شعرهایم ،


بی آنکه “اسپند” بچرخانم میان واژه هایم …


sahar
ساعت12:24---25 آبان 1391
بــــــهانه گـــــــــــیره زبـــــــــــــــان نفهم ...



دلـــــــــــــــــــــــم را مــــــــــــــــــــــــــــی گویم ... !!!



آخـــــــــــر تــــورا از کــــــــــجا برایش بـــــــــــــیاورم ... ؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:شاعرانه, احساسی, ] [ 9:4 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 670
بازدید کل : 183488
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ